Obchodný reťazec Kaufland spustil novinku: Tichá hodinka má spríjemniť nakupovanie

Obchodný reťazec Kaufland spustil novinku: Tichá hodinka má spríjemniť nakupovanie

Zaujímavosti     Iveta Tóthová    
 
Od 15. augusta 2024 zaviedol obchodný reťazec Kaufland na Slovensku novinku, ktorá má spríjemniť nakupovanie pre svojich zákazníkov. Popri ponuke širokého sortimentu  potravín za výhodné ceny, teraz prichádza aj s tzv. Tichou hodinkou. V rámci tejto iniciatívy budú všetky predajne Kauflandu každý deň v čase od 11:00 do 12:00 hodiny vypínať hudbu a zvukové reklamné spoty, aby zákazníci mohli nakupovať v tichu a pokoji, bez rušivých vplyvov z okolia. Neustále zvuky, ktorými sme počas dňa obklopení, totiž nie sú pre ľudský mozog prospešné. 
 
Spoločnosť Kaufland naše noviny informovala, že cieľom iniciatívy Tichá hodinka je, aby si zákazník v predajniach mohol vychutnať ticho, ktoré je už v dnešnej dobe nedostatkový tovar.
 
Tento krok je súčasťou širšieho úsilia Kauflandu o podporu celkového zdravia svojich zákazníkov a vytváranie príjemného nákupného prostredia.
Obchodný reťazec spustil novinku: Tichá hodinka