Ponuka práce - referent mzdovej a personálnej agendy.

Ponuka práce - referent mzdovej a personálnej agendy.

Mestský úrad     mestský úrad    

Mesto Sereď

so sídlom Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď

zastúpené Ing. Ondrejom Kurbelom, primátorom

 

o z n a m u j e ,

 

že v súlade s § 6 ods.1 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov umožňuje zamestnancom mesta Sereď a fyzickým osobám uchádzať sa o nasledujúce voľné pracovné miesto:

Funkcia (pracovná pozícia):             Referent/referentka referátu mzdovej a personálnej agendy

Názov zamestnávateľa:                    Mesto Sereď

Organizačný útvar:                            Oddelenie finančné/ Mestský úrad Sereď / Mesto Sereď

Počet voľných miest:                       1

Možnosť nástupu do práce:            01.11.2024/dohodou

Miesto výkonu práce:                      Námestie republiky č. 1176/10, Sereď

Platové náležitosti:

Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce  vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 553/2003 Z. z.“) – platová trieda 5 -  platová tarifa v rozmedzí  od 839,50 € do 1.007,50 € v závislosti od počtu rokov praxe a zvýšenie tarifného platu  o 15 % podľa § 7 ods. 8 zákona č. 553/2003 Z. z. Možnosť priznania osobného príplatku podľa § 10 zákona č. 553/2003 Z. z..

 

Náplň práce:

-          vykonáva likvidáciu a zúčtovanie miezd zamestnancov mesta,

-          prihlasuje a odhlasuje zamestnancov poslancov, členov komisií pri MsZ do poisťovní,

-          pripravuje mzdové podklady k vyúčtovaniu projektov,

-          realizuje odvody poistného a vyhotovuje mesačné výkazy pre zdravotné poisťovne a sociálnu poisťovňu,

-          vedie evidenčné listy o zárobkoch zamestnancov a o dobe zamestnania pre účely nemocenského poistenia a dôchodku,

-          vyhotovuje štatistické výkazy pre potreby daňového úradu pripravuje prehľady, výkazy a hlásenia,

-          realizuje likvidáciu odmien členom mestského zastupiteľstva, predsedov a členov všetkých komisií zriadených MsZ,

-          likviduje odmeny členom ZPOZ,

-          vedie evidenciu domácich a zahraničných služobných ciest zamestnancov MsÚ,

-          zabezpečuje výstupné doklady pri skončení pracovného pomeru všetkých zamestnancov,

-          zabezpečuje stravovanie zamestnancov formou poskytnutia finančného príspevku a formou elektronickej stravovacej poukážky,

-          v súlade s platnou legislatívou realizuje výplatu príspevku na rekreáciu,

-          v súlade s platnou legislatívou zabezpečuje agendu tvorby a použitia sociálneho fondu.

 

Kvalifikačné predpoklady:

-          minimálne stredné odborné vzdelanie,  

-          znalosť legislatívy v samospráve a legislatívy v oblasti miezd,

-          odborná prax v oblasti spracovania miezd minimálne 1 rok.

 

Iné predpoklady:  Bezúhonnosť

                                Spôsobilosť na právne úkony

 

Ostatné znalosti:  Microsoft Office, Internet  - pokročilý

                                 Mzdový program od spoločnosti Cora Geo výhodou

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

-          organizačné schopnosti, komunikatívnosť, spoľahlivosť, samostatnosť,

-          precíznosť, kreatívnosť, asertivita,

-          pružné reagovanie na zmeny v legislatíve,

-          zvládanie záťažových situácií,

-          pravidlá obchodnej korešpondencie.

 

Ponúkané benefity:

-          zaškolenie odborným zamestnancom,

-          možnosť udelenia polročných a koncoročných odmien,

-          možnosť udelenia odmien za prácu vykonanú nad rámec požadovaných činností,

-          odmeny pri životných jubileách,

-          odborné vzdelávanie,

-          príspevok na rekreáciu,

-          pružný pracovný čas.

 

Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia tieto doklady:

-          žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu,

-          motivačný list, profesijný životopis,

-          kópiu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,

-          písomný súhlas uchádzača k spracovaniu osobných údajov v súvislosti s uchádzaním sa o predmetnú pracovnú pozíciu podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady () 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov)

 

Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením „Referent mzdového a personálneho referátu“ poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky  č. 1176/10, 926 01 Sereď alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi alebo mailom na adresu: martina.kissova@sered.sk alebo v elektronickej forme elektronickým podaním na Mesto Sereď (IČO 00306169) s uvedením predmetu správy

„Žiadosť o prijatie  do zamestnania - referent mzdového a personálneho referátu“ v termíne do 25.10.2024 vrátane.

Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači. Predpokladaný termín konania osobného pohovoru dňa 29.10.2024.

Úspešný uchádzač pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu poskytne mestu Sereď údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov.

V Seredi, dňa 15.10.2024

 

                                                                                            Ing. Ondrej Kurbel v. r.

                                                                                                primátor mesta

 

Ponuka práce - referent mzdovej a personálnej agendy.