Oznámenie o voľnom pracovnom mieste na pozíciu referent školstva.
Mesto Sereď
so sídlom Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď
zastúpené Ing. Ondrejom Kurbelom, primátorom
o z n a m u j e ,
že v súlade s § 6 ods.1 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov umožňuje zamestnancom mesta Sereď a fyzickým osobám uchádzať sa o nasledujúce voľné pracovné miesto:
Funkcia (pracovná pozícia): referent/referentka školstva
Názov zamestnávateľa: Mesto Sereď
Organizačný útvar: oddelenie školstva, športu a kultúry/ Mestský úrad Sereď / Mesto Sereď
Počet voľných miest: 1
Možnosť nástupu do práce: 01. 02. 2025/dohodou
Miesto výkonu práce: Námestie republiky č. 1176/10, Sereď
Platové náležitosti:
Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 553/2003 Z. z.“) – platová trieda 5 - platová tarifa v rozmedzí od 839,50 € do 1 007,50 € v závislosti od počtu rokov praxe a zvýšenie tarifného platu o 15 % podľa § 7 ods. 8 zákona č. 553/2003 Z. z. Možnosť priznania osobného príplatku podľa § 10 zákona č. 553/2003 Z. z.
Náplň práce:
Zabezpečenie kompletnej agendy financovania škôl a školských zariadení zriadených pri výkone samosprávy a preneseného výkonu štátnej správy na úseku školstva v meste Sereď, riadenie, koordinácia, metodické usmerňovanie všetkých škôl a školských zariadení na území mesta Sereď v oblasti finančného riadenia, ďalšie činnosti a úlohy podľa príkazov alebo pokynov priameho nadriadeného:
- spracúvanie návrhov rozpočtu škôl a školských zariadení
- príprava záväzných rozpisov rozpočtu pre jednotlivé školy a školské zariadenia v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta
- zabezpečovanie prevodu finančných prostriedkov schválených v rozpočte školám a školským zariadeniam v meste Sereď,
- vedenie presnej evidencie prideľovaných finančných prostriedkov školám a školským zariadeniam
- zabezpečovanie činnosti v súvislosti so zberom údajov, spracovaním úloh štátnej štatistiky a výkazníctva,
- príprava zmlúv v zmysle príslušných zákonov po prerokovaní s právnym referátom
- príprava podkladov a stanovísk k schvaľovacej činnosti mesta za školy a školské zariadenia pre MsZ a komisie v súlade s platnou legislatívou,
- metodické usmerňovanie ekonómov a hospodárov škôl v oblasti ich financovania
- vykonávanie finančnej kontroly na úseku hospodárenia s finančnými prostriedkami pridelenými školám a školským zariadeniam a majetkom mesta zvereným do správy škôl a školských zariadení,
- v zmysle aktuálnych metodických pokynov spracúva žiadosti o poskytnutie finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu na dofinancovanie v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov,
- spolupracuje s oddelením finančným a personálnym MsÚ
Kvalifikačné predpoklady: minimálne úplné stredné odborné vzdelanie ekonomického zamerania
Iné predpoklady: Bezúhonnosť
Spôsobilosť na právne úkony
Zdravotná spôsobilosť
Jazykové znalosti: Slovenský jazyk – pokročilý
Ostatné znalosti: Microsoft Office, Internet - pokročilý
Ekonomická klasifikácia rozpočtovej klasifikácie – mierne pokročilý
Podvojné účtovníctvo – základná znalosť
Znalosť právnych predpisov v oblasti financovania základných škôl a školských zariadení a prax v samospráve - výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- organizačné schopnosti, komunikatívnosť, spoľahlivosť, samostatnosť,
- precíznosť, kreatívnosť, asertivita,
- pružné reagovanie na zmeny v legislatíve
- zvládanie záťažových situácií,
- pravidlá obchodnej korešpondencie
Ponúkané benefity:
- možnosť udelenia polročných a koncoročných odmien,
- možnosť udelenia odmien za prácu vykonanú nad rámec požadovaných činností,
- odmeny pri životných jubileách,
- týždeň dovolenky naviac,
- odborné vzdelávanie,
- príspevok na rekreáciu,
- pružný pracovný čas
Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia tieto doklady:
- žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu,
- motivačný list, profesijný životopis,
- kópiu dokladu o splnení kvalifikačného predpokladu a dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti, spôsobilosti na právne úkony a zdravotnej spôsobilosti
- písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby prijímania do zamestnania podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením „Referent školstva“ poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi alebo mailom na adresu: martina.kissova@sered.sk alebo v elektronickej forme elektronickým podaním na Mesto Sereď (IČO 00306169) s uvedením predmetu správy „Žiadosť o prijatie do zamestnania -referent školstva“ v termíne do 13. 12. 2024 vrátane.
Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači.
Úspešný uchádzač pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu poskytne mestu Sereď údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov.
V Seredi, dňa 29.11. 2024
Ing. Ondrej Kurbel v.r.
primátor mesta