Oznámenie o voľnom pracovnom mieste na pozíciu - projektový manažér.
Mesto Sereď
so sídlom Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď
zastúpené Ing. Ondrejom Kurbelom, primátorom
o z n a m u j e ,
že v súlade s § 6 ods.1 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov umožňuje zamestnancom mesta Sereď a fyzickým osobám uchádzať sa o nasledujúce voľné pracovné miesto:
Funkcia (pracovná pozícia): Projektový manažér
Názov zamestnávateľa: Mesto Sereď
Organizačný útvar: Oddelenie investičnej výstavby a dopravy/ Mestský úrad Sereď / Mesto Sereď
Počet voľných miest: 1
Možnosť nástupu do práce: 01. 05. 2025/dohodou
Miesto výkonu práce: Námestie republiky č. 1176/10, Sereď
Platové náležitosti:
Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 553/2003 Z. z.“) – platová trieda 8 - platová tarifa v rozmedzí od 1 076,00 € do 1 291,00 € v závislosti od počtu rokov praxe a zvýšenie tarifného platu o 15 % podľa § 7 ods. 8 zákona č. 553/2003 Z. z.. Možnosť priznania osobného príplatku podľa § 10 zákona č. 553/2003 Z. z.
Náplň práce:
2. V oblasti prípravy a implementácie projektov:
- zisťuje možnosti zapojenia sa mesta do rôznych podporných programov, grantov, projektov a to vo všetkých oblastiach života mesta, hlavne vo väzbe na Európsku úniu (ďalej len „EÚ“) a verejné zdroje
- konzultuje a spolupracuje s mestskými organizáciami pri predkladaní a implementácii projektov z rôznych grantových a podporných schém a programov
- aktívne vyhľadáva a rozvíja alternatívne nedaňové financovanie ako podporné programy, sponzorstvo, granty
- aktívne vyhľadáva a vypracováva projekty, žiadosti pre získanie finančných prostriedkov z alternatívnych zdrojov financovania, z rôznych podporných programov, grantov, dotácií a pod., najmä v nadväznosti na fondy EÚ a štátny rozpočet, a to vo všetkých oblastiach života v súlade s programom rozvoja mesta a jeho zámermi
- v spolupráci s ostatnými oddeleniami pripravuje dokumentáciu potrebnú k vypracovaniu žiadostí o nenávratný finančný príspevok (ďalej len „NFP“), granty, dotácie a pod.
- zabezpečuje realizáciu a implementáciu projektov, vrátane zúčtovania prostriedkov v rámci projektov
- koordinuje implementáciu a realizáciu jednotlivých schválených rozvojových projektov v spolupráci s ostatnými organizačnými zložkami MsÚ, prípadne externými organizáciami
- sleduje a vyhodnocuje úspešnosť a efektivitu jednotlivých rozvojových projektov a grantov EÚ
- pripravuje zmluvy v rámci implementácie poskytovaných prostriedkov
- vyhotovuje monitorovacie správy a vyhodnocuje plnenie schválených grantov a projektov EÚ
- v spolupráci s ostatnými oddeleniami pripravuje pre každý rozvojový projekt podnikateľský plán, finančný model a spôsob vyhodnocovania úspešnosti a efektivity pripravovaného projektu
3. V oblasti podpory regionálneho rozvoja:
- sleduje a vyhodnocuje pripomienky, záujmy a návrhy obyvateľov a ostatných subjektov týkajúcich sa rozvoja mesta
- spolupracuje s orgánmi štátnej správy pri spracovávaní - tvorbe projektov a zámerov smerujúcich a podporujúcich rozvoj mesta
- v spolupráci s ostatnými organizačnými zložkami MsÚ zabezpečuje vypracovanie zámerov mesta v oblasti hospodárskeho a ekonomického rozvoja mesta
- zodpovedá za tvorbu a vyhodnocovanie plnenia úloh programu rozvoja mesta
- zabezpečuje odborné práce spojené s prípravou a tvorbou koncepcií v spolupráci s jednotlivými organizačnými zložkami, koordinuje túto spoluprácu
- zodpovedá za povinnosti vyplývajúce zo zákona č. 539/2008 Z. z. o podpore regionálneho rozvoja v znení neskorších predpisov
Kvalifikačné predpoklady:
· vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa stavebného alebo technického smeru,
· prax v oblasti prípravy, riadenia a implementácie projektov vítaná,
· prax v oblasti samosprávy vítaná.
Iné predpoklady:
· bezúhonnosť,
· spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
· zdravotná spôsobilosť.
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
· schopnosť orientovať sa v stavebnej projektovej dokumentácií a stavebných rozpočtoch,
· znalosti v oblasti zákona o verejnom obstarávaní,
· manažérske a organizačné schopnosti, komunikatívnosť, samostatnosť, kreatívnosť, asertivita, schopnosť analyticky a koncepčne myslieť, riešiť konflikty, odborne argumentovať a vysvetľovať riešenú problematiku,
· vysoká miera objektivity, čestnosti a schopnosť dodržiavať stanovené termíny,
· znalosť práce s PC – Microsoft Office, Internet,
· vodičské oprávnenie – B skupina,
· znalosť anglického jazyka slovom aj písmom vítaná.
Ponúkané benefity:
· možnosť udelenia polročných a koncoročných odmien,
· možnosť udelenia odmien za prácu vykonanú nad rámec požadovaných činností,
· odmeny pri životných jubileách,
· týždeň dovolenky naviac,
· odborné vzdelávanie,
· príspevok na rekreáciu,
· pružný pracovný čas.
Uchádzači o pracovnú pozíciu predložia doklady:
· žiadosť o prijatie do zamestnania na pracovnú pozíciu a motivačný list,
· čestné vyhlásenie o bezúhonnosti, spôsobilosti na právne úkony a zdravotnej spôsobilosti
· štruktúrovaný životopis s uvedením podrobných informácií o praxi a tvorbe v oblasti projektového manažéra,
· zoznam schválených žiadostí o nenávratný finančný príspevok,
· zoznam riadne finančne a administratívne ukončených projektov, ktorých implementáciu ste zabezpečoval (a),
· zoznam investičných a neinvestičných projektov, ktorých realizáciu ste priamo zabezpečoval (a),
· kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
· písomný súhlas uchádzača k použitiu osobných údajov pre potreby výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Požadované doklady je potrebné doručiť v obálke s označením „projektový manažér“ poštou na adresu: Mestský úrad Sereď, Námestie republiky č. 1176/10, 926 01 Sereď alebo osobne na pult prvého kontaktu Mestského úradu v Seredi, alebo mailom na adresu martina.kissova@sered.sk alebo v elektronickej forme elektronickým podaním na Mesto Sereď (IČO 00306169) s uvedením predmetu správy „Žiadosť o prijatie do zamestnania -projektový manažér“ do 14.3.2025 vrátane do 12.00 hod..
Na osobný pohovor budú pozvaní vybraní uchádzači.
Úspešný uchádzač pred uzavretím pracovnoprávneho vzťahu poskytne mestu Sereď údaje potrebné pre vyžiadanie výpisu z registra trestov.
V Seredi, dňa 05.03.2025
Ing. Ondrej Kurbel v.r.
primátor mesta